FAQ's
- Jag har precis lagt en beställning, när skickas den?
Vi försöker vårt bästa för att skicka varor så fort vi kan. Vänligen tillåt 1-3 dagars produktionstid för din beställning att skicka ut, genomsnittlig leveranstid är 7 dagar.
Spårningsnummer uppdateras 1 dag efter att din beställning har skickats.
- Kan jag ändra leveransadressen?
- Kan jag avbryta min beställning?
Vi erbjuder 100% pengarna tillbaka -garanti om du får fel eller defekt produkt. Vi ger dig 30 dagar på dig att skicka tillbaka den till oss för full återbetalning. Ange alla namn och ordernummer på de returnerade paketen.
- Vad händer om jag inte får en orderbekräftelse via e -post?
- Kan jag använda mer än en kupong på min beställning?
- Jag har angett en felaktig adress. Vad gör jag nu?
Om du har stavat fel eller autofyllt en felaktig adress, svara helt enkelt på din orderbekräftelsemail och bekräfta. När du har dubbelkollat om den angivna adressen är fel, vänligen meddela oss via e-post på info@yano.se .
. Om den angivna adressen är fel kan vi ändra adressen till den rätta inom 24 timmar.
- Vad är din företagsadress:
- Hur lång tid tar frakten?
- Jag har en fråga som inte blev besvarad, kan du hjälpa mig?