Vanliga frågor

  • Jag har precis lagt en beställning, när skickas den?

    Vi försöker vårt bästa för att skicka varor så fort vi kan. Vänligen tillåt 1-3 dagars produktionstid för din beställning att skicka ut, genomsnittlig leveranstid är 7 dagar.
    Spårningsnummer uppdateras 1 dag efter att din beställning har skickats.

    • Kan jag ändra leveransadressen?
    Vi kan ändra leveransadressen så länge din beställning inte har skickats. För att begära en ändring, vänligen kontakta oss på info@yano.se .
    • Kan jag avbryta min beställning?

    Vi erbjuder 100% pengarna tillbaka -garanti om du får fel eller defekt produkt. Vi ger dig 30 dagar på dig att skicka tillbaka den till oss för full återbetalning. Ange alla namn och ordernummer på de returnerade paketen.

    • Vad händer om jag inte får en orderbekräftelse via e -post?
      Du bör få en kopia av din beställningsbekräftelse online via e -post inom en timme efter att du gjort din beställning. Du kommer också att få ett e -postmeddelande med dina beställningsuppgifter inom 24 timmar efter att du gjort din beställning. Men om du inte får det här meddelandet, vänligen meddela oss via e-post på info@yano.se .
      • Kan jag använda mer än en kupong på min beställning?
      Vi accepterar endast en kupongkod per beställning. Se den specifika kampanjens ansvarsfriskrivning för att se hela listan med undantag och villkor för det erbjudandet. men om inte annat anges kan erbjudanden inte kombineras.
      • Jag har angett en felaktig adress. Vad gör jag nu?

      Om du har stavat fel eller autofyllt en felaktig adress, svara helt enkelt på din orderbekräftelsemail och bekräfta. När du har dubbelkollat ​​om den angivna adressen är fel, vänligen meddela oss via e-post på info@yano.se .

       Om den angivna adressen är fel kan vi ändra adressen till den rätta inom 24 timmar. 

      • Vad är din företagsadress:
          Yano by Easy Life Industry LTD
          • Hur lång tid tar frakten?
          Vi erbjuder gratis frakt över hela världen inom 15 arbetsdagar (måndag till fredag).
          • Jag har en fråga som inte blev besvarad, kan du hjälpa mig?
            Absolut! Skicka oss ett e-postmeddelande till info@yano.se . Vi får ett stort antal mejl. Om du vill få ett snabbt svar, bifoga ditt beställningsnummer och åtgärda problemet tydligt, tack.